Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2021 12:08 - МУЗИКАТА НА ПОМОЩ СРЕЩУ ИДИОТИТЕ - 7
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 407 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   Този път се спирам на личността на Бах - това е пратеник на Бог на земята, да преведе словото му с езика на музиката. Бах е евангелски християнин, неговият Бог е Исус Христос. През целият си живот той Му служи като кантор в църкви в немските градове, последната от което е църквата "Свети Това" в Лайпциг. В църквата е неговият гроб. Когато я поетих за първи път преди много-много години, поставих на гроба му един еделвайс от Пирин.-ските. В неделя след обед бях и на концерт с органни творби на Бах.
  Музиката на Бах ако не не само Божие слово, тя е и негово слово, отправено към Бог. Такива са голяма чяст от творбите му, независимо те дали са кантати, кантатно-ораториални, инструментални. Бах е писал и свенскта музика, цитирам неговите концерти за инструменти с оркестър, Бранденбургските концерти, има и др. На мен те също ми звучат божествено, макар и не с музика, отпавена към Бог, но като да съм в някаква градина от Рая, където ме пренася музиката на Бах, която Гьоте нарича, хармонията на света.  А Бог присъства навсякевде в творбите на Бах, цитирам неговите 48 Прелюдии и фуги, Инвенциите, та дори и най-малките пиески, които той пише като педагогически материал за учениците си;. Това е слово, отпавено към Бог. На края я живота си Бах ослепява, но промяна в харктера на музиката му няма. След ослепяването си Хендел престава да твори, Бах продължава, никаква разлика няма, която да показва за този ужасен период в живота му. Той е убеден, че пише за двоя Бог Исус, е че Той го разбира. Пооледната му творба е хоралът "В голяма мъка пред тноя грон."..
   Бах е един от хората, които пписъстват в живота ми и ми дават сила да се боря с идиотите и простаците които се появяват в живота ми, последите от които са Радев/Трифонов/Манолова.  Те до този свят не могат и да се докоснат. Това, което са те е Божие наказание за самите тях.
  Ще приложа три творби от Бах, първата отхкоетонаподобявае молитва. Втората е тържество на Божието начало на света, в трите теми на фугитефса включени Бог отец, Бог- син и Светия тух, схтемата в триолите, плясъкахна клита на гълръба. Третата пиеса изразява взаимната радост на Христос и на вярващите при сещата им на р. Йордан.
  Приятно слушане!
  То носи радост на хората, дава им сила в борбата им срещу идиотите, три от които цитирах.








Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12189150
Постинги: 4545
Коментари: 10754
Гласове: 18322
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031